torsdag 21 januari 2010

Nya vagnen

Kom idag wiie va glad jag blev... Men han gillade inte det så mycket men han e fortfarande för liten för framåtvänd men ville såklart provköra en liten vända.. sjukt go att köra men säljaren skall fan ha ett stort minus då hon varken skickade med regnskyddet eller bromshandtaget till handbromsen...
Alvin har haft en riktigt dålig dag på förmiddagen fick jag gunga han i vagnen å kom på jag behövde dammsuga så på med dammsugaren å poff så decka han men bara i typ 20 min å så har det hållt på hela dagen.
När jag skulle träna idag va det fullt på gymmet typ så blev bara en genomgång av mitt program å en solning. Alvin å Mikael skulle gå till willys men kom knappt utanför huset innan Alvin skrek helt hysteriskt så dem gick hem å nu sover Alvin å mikael cyklade till willys ist hoppas han kom fram innan dem stängde bara...

Suck tvungen att sluta med p-pillrena.. först åt jag mini-p å bara blödde så fick byta å bara blöder så jag e trött å illamående hela tiden så mvc sa att jag skall sluta omgående med tanke på att jag blött i 2mån nu å kontakta läkare istället.... hoppas det inte blir som förr att jag ej kan ha nåt av alla jävla preventivmedel som finns för inga fler barn på ett tag tack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar