fredag 20 mars 2009

ultraljud å mamma kläder...

igår va jag å mikael på ett xtra ul d va super mys å se bebis röra sig å hjärtat slå osv.. va lite svårt å få en bra bild eftersom h*n absolut inte ville ligga stilla:=) sen va jag å köpte skor med mikael å efter det blev det köpa lite fika å gå ner t fästningen å träffa mamma, hon va så sjukt tjatig å osammanhängande så jag höll på å bli galen på henne å efter det så mötte jag upp lilla syster så gick vi å kollade lite köpte ett super sött startkit t bebis på hm sen blev det en kaffe på herberts så kom pappa å hämta oss så köpte vi milkshake på mc donalds å åkte ner till fästningen å kolla läget typ. när jag kom hem va jag laaaaagom död.. lilla syster sov här i natt så jag hade den turen att slippa gå morgon rundan med hunden.. gick upp 10 gjorde mig klar å tog bussen till stan gick å kollade lite mamma kläder på hm men inget jag ville ha så det blev en vanilj latte å vänta på gudmor men hon va sen så vi trippade vidare till mamaliving å där fanns d iaf ett par byxor jag ville ha.ett par gröna linne byxor som kan va skönt å ha nu när det börjar gå mot sommartiderna snart.. sen blev det lunch å träffa gudmor å mamma men det va mest jobbigt med mamma,gick vidare å kolla present till vincent meningen va det skulle bli ett par dc skor men fick bli en fox tröja istället å lite jag redan hade köpt ju.. sen när vi kom hem hit gick vi ut m spike sen somna jag vääääldigt gott en stund. å nu ikväll gjorde syster pannkakor till oss å strax väntar ett härligt skumbad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar