onsdag 18 mars 2009

mvc

Idag var jag å Mikael på mvc:=) blodvärdet hade stigit fårn 107 till 118 nu så det va ju bra men fortf lågt. å alla mina prover va neg som dem tagit känns ju helt underbart va lite små orolig för det extra provet jag bad om. å vi fick tid för ett extra ul imorgon redan ska bli såååå kul å se bebisen å faktiskt att mikael ska följa med oxå å få se plutt. ska även följa med han å köpa skor å så ska vi äta på blå dörren me love deras baguetter:=) kanske får kolla ett par mamma byxor oxå får väl se. å tanken e att jag ska hinna träffa min mamma en stund oxå.
Efter mvc idag hämtade pappa mig så åkte jag å han å storhandla på willys sen förbi mamma på sjukhuset å en sväng till mc donalds oxå mmmmmums... sen va det hem packa in varor vila osv så fick jag veta att mamma kommit hem från sjukhuset igen å det e verkligen med blandade känslor vill ju helst hon ska va hemma hela tiden men samtidigt behöver hon verkligen hjälp nu så vi försöker jobba på det. å sen ikväll kom lilla syster hit hon hade vart hos mamma å hämtat panodil till mig å mamma hade skickat med varsinn present till mig och min andra gravida syster -varsinn super söt napp till våra bebisar.. ibland e allt mamma bra söt:=) jag å syster såg på greys å åt lite kvälls mat å nu har hon precis gått hem å jag vart ute med spike så nu ska jag ta ett skum bad med den nya duschtvålen anti stress jag köpte idag:=) sen blir det soooova. natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar