söndag 29 mars 2009

i just love it

vaknade super tidigt av solsken in genom persiennerna det e hur underbart som helst.. men somnade om å gick upp 9 å grejja lite sen kom syster hit å jag gick ut å hämtade vince vid 10 å han kunde såklart inte hålla sig så han fick öppna sina paket direkt å sååååååå glad han blev.. utav mig fick han en peng till sälen resan,camoflage byxor,t-shirt,exo force lego, fox tröja å av min mamma lego starwars så nu sitter han hel nöjd i sin fox tröja å bygger ihop lego starwars å jag sitter å tittar beundransvärt på han hur han klarar av alla dem där små bitarna å lyckas utan att svära stampa sönder gapa å skrika som jag nog själv hade gjort med mitt tålamod hahaha... nattis står i köket å bakar en smarrig tårta med vanilj chokladpudding å grädde å nonstop å jag e lagom sugen på å hugga i men får allt vänta tills kl 13....

idag känns det bättre men blev ledsen över egentligen inget igår å att jag känner mig så ensam å övergiven hatar verkligen det.... å jag blir inte klok över mina tankar jag vet inte va jag vill med nåt längre förutom att tiden ska gå snabbare tills bebis kommer.. men idag har jag klarat av 100dagar å det har gått så super snabbt men tänker man tanken på att då e d 6mån kvar känns det som en evighet heheh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar