lördag 28 mars 2009

Ledsen

Ja idag e jag verkligen ledsen. jag e helt slut efter den sista tidens alla jobbiga händelser. å idag rasade allt för jag orka inte vara stark hela tiden hur mycket jag än vill. Å idag e jag verkligen lipig å stackars mikael som får ta allt bara för en liten skit sak som utlöste allt... Jag e fan rent ut sagt trött på all jävla skit å sitter i världens jävla helvete.... Å sen jag blev gravid så träffar jag mina "vänner" exakt ingenting.. Man e verkligen totalt ensam å duger inte för folk som fortf lever livet.. Jag är inte döende i diger döden lr pesten lr kolera lr aids osv jag kan fortfarande leva å göra dem flesta saker som alla andra kan men man duger inte helt enkelt.. jag vill kunna vara stark å orka allt å hålla ihop familjen finnas för mamma mm men idag orkar jag ju inte ens med mig själv å jag orkar inte gråta mer heller men va fan ska jag göra liksom???????

det e inte mycket som känns ljust nu men imorgon kommer mitt allra största ljus VINCENT hit å ska få sina presenter å baka tårta å kalasa lite med min pappa å mina syskon...

JAG VILL HA TILLBAKS MIN RIKTIGA MAMMA NU<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar