måndag 30 mars 2009

mvc,halmstad å kanske örebro

idag har jag å mikael vart på mvc kollade blodvärdet å tjöta lite mest blodvärdet hade gått upp till 127 å det e ju normal värde typ så d e ju super å det känns att jag har blivit mkt piggare...

imorgon bär det av till halmstad ska lämna lite packning hon ska ha med sig när hon blir flyttad, förhoppningsvis till örebro. det va det soc hade kollat på å även jag lämnat förslag om så nu e det bara om det finns plats där men det hoppas jag för det va verkligen det stället som vi tyckte kommer va det som e mest passande för henne..
Nu har jag precis diskat världens disk så ska jag å mikael strax käka lite sen blir det sova.. Han är snäll å ska ha spike imorgon när jag ej ska vara hemma så jag slipper tänka på passa tiden osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar