måndag 9 mars 2009

kuligt

igår va min son vincent här å berättade att han ska bli storebror å han blev super glad.. han sa jag som trodde du blivit tjock av massa godis så e d en bebis i magen d e coolt morsan... å så sa han han helst vill ha en lilla syster som heter tuvalie lr jolene (av dem namn jag föreslog) å som aldrig skriker:=) å han e så förstående som han sa tex säg t om du e trött för det blir man med bebis i magen så då får du vila.. å jag förstår du måste ha bebisen i knät sen å så för den måste matas å ha näring mamma...sen kom dem djupare frågorna som vem kommer du älska mest mig lr bebis?? självklart ska jag älska er lika mycket vincent..ah annars e du orättvis:P nu längtar jag bara t bebis ska börja kicka... har känt "fladder" nån dag nu å nån enstaka gång helt underbart e d å va gravid lr förutom tröttheten osv då:=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar