onsdag 11 mars 2009

fortf lite besviken







kan jag lova.. men kan ej blogga om det för det vore att utlämna någon annas liv å det e lite jobbigt å strävigt just nu. men e lagom chockad över hur lugn jag har blivit liksom när till och med min mamma säger att jag e hennes styrka å lugn just nu när hon e dålig, å våra samtal förut brukar sluta m att vi båda brusar upp å nån lägger på luren.. Idag bad hon mig till och med ringa innan telen stängdes så hon kunde bli lugn å sova.. Hon sa: Jag önskar jag kunde få prata med dig hela tiden tills jag får komma hem hanna..<3<3




orkar inte skriva mest men lite bilder från va jag köpte när jag va på gekås ska jag allt slänga upp nu... bilderna hamnade visst överst men men... den orange bodyn köpte efter jag sågs plutt hjärta slå den liksom skrek kööööp mig å kostade 19.50 på rea så jag va helt enkelt tvungen
fick ännu en anledning att avsky dig precis du gör mig så ledsen å besviken å alla dina ord är enbart tomma å nu ger jag upp att försöka ens hålla mig vän med dig du vet vart jag finns om du nån gång tänker bry dig.. för det gör bara ont att försöka med nåt meningslöst




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar