onsdag 11 mars 2009

kort lycka...

vaknade å kolla ut å ser snö uuusch så öka på mig massa kläder å mössa iofs mest för att håret stod åt alla håll å spike ville ut:P å så öppnar jag dörren då e det ju sooool å fågelkvitter hehe kändes nästan som man klev ut nån helt annanstans jue men så e d när man bara har fönster på en sida ...men nu e solen borta igen suck varför kan den inte hålla sig framme... fick ett mess som bara bekräfta mina misstankar ännu mer å jag blir så trött önskar jag bara kunde släppa det men det e fan inte så lätt med denna personen å i detta fallet men nu vänder jag på steken å slutar höra av mig å försöka kämpa så får väl se... ska strax se på hem till gården d e verkligen världens gravid/mammaledighets program såg på det å aidensfield alltid när jag hade fått vince å nu e man fast i träsket igen.. sen blir det möte i eftermiddag å senhar jag väl inte så mkt mer på schemat idag...

1 kommentar:

  1. Nej, trodde jag aldrig skulle palla att bli fet, men det är fan underbart! Ja, det gör jag! :)

    SvaraRadera