tisdag 17 mars 2009

äntligen

är rättegången avklarad å det gick kalas bra..
igår va en dryg dag å verkligen inte min dag..när jag skulle tvätta så välte jag ut hälften av tvättmedlet över tvätten å sen när jag väl hasade mig t affären ja självklart glömde jag nåt jag redan hade handlat å betalat för så fick gå tillbaks senare igen..sen va det tok m mamma så det va ambulans å sjukhuset IGEN nu får det fan hända nåt alltså jag vill ju ha min mamma tillbaks!! somnade med kläder på i väntan av att ambulans/polis/läkare skulle kontakta mig som lovat men hörde inget. så fick gå upp 7 å ut m spike å gudmor ringde å hade heller inte hört nåt om mamma men vi ringde sjukan å hon hade följt med dit iaf. så nu e jag lagom död å ska lägga mig tog mig ett välförtjänt skumbad nyss oxå:=) imorgon ska jag till mvc å kolla blodvärdet osv osv å mikael ska följa med har han lovat så hoppas verkligen han dyker upp oxå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar