tisdag 24 mars 2009

ja du

besöket från gbg kunde verkligen kvittat alltså visst får folk dricka för mig å jag har inget emot om några sitter å dricker å tjötar å har trevligt men när folk super sig skit fulla välter saker e otrevliga å odrägliga vill jag bara strypa personen... så vi gick över till morgan å träffa mikael å emma å så sen följde mikael mig hem å hämtade gbg snubbens saker så jag slapp han... ibland e du iaf snäll:=) jag å mikael fick pratat väldigt mycket igår å det kändes verkligen hur bra som helst.. men idag kom den frågan jag helst ville undvika att svara på men vi båda gav varandra ett ärligt svar å det känns bra men det e mycket tankar å funderingar å massa "tänk om"... jag å syster har vart i affären nyss å handlat så vi kunde göra milkshake ååååh d e så himla gott.. när jag väntade vince å det va dags att åka till förlossningen å jag pratade med dem i tele så va min stora fråga : e det ok om jag vattnar blommorna å gör en milkshake före jag kommer in d e ju kanske sista gången jag får dricka det hahahha.... å senare ska jag nog över till morgan å träffa mikael mm syster ska nog oxå med dit å då hoppas jag verkligen gbg snubben har vart smart att gå därifrån....



"känslor kommer, känslor går, å i vissa fall har dem en viss tendens att dyka upp igen" jag e förvirrad som aldrig förr... men får låta tiden utvisa detta konstiga öde...

2 kommentarer: