tisdag 31 mars 2009

andra avenyn å pizza

vi orkade inte göra kvällsmat så det blev pizza å andra avenyn å hur gott som helst va det... å nu har jag å mikael dividerat om pojknamn ett tag jag ville stensäkert alvin men efter en lång diskussion kom vi överens om Elias som pojknamn å Jolene som tjej namn men d har vi vart överens om hela tiden... nu ska jag bara få han att ge mig sig på att ta reda på könet oxå.. verkar omöjligt ju å säger han nej kan jag ej ta reda på det för jag kommer ju aldrig kunna va tyst om det... nä ska väl hasa mig ut med hunden sen ta ett mig välförtjänt skumbad å tok decka... för imorgon ska jag hasa mig till döden=tandläkaren sen död nr2=vpm.. å efter det om det e fint väder ska jag å mikael va ute med spike å kanske picnic om vi får tummen ur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar