lördag 17 oktober 2009

yeeeeah

jag kom i ett par jeans å ett par satin byxor som e i jeans modell..men d e väl inte så värst snyggt med bulldegs magen som e överallt känns d som... men jeans å en snygg tunika till fungerar alldeles utmärkt å jag e trots allt glad....


ååååh e nervös för på fredag ska alvin till sin farmor i 2 timmar... vi ska nog till harrys på after work mikael får dricka nån öl men jag tror ju d blir alkoholfritt lr en lätt öl för min del..får väl se... vi behöver verkligen nån timmas egen tid nu d har vart väldigt mkt den sista tiden..men hade gärna vart hemma oxå d e inte det att jag vill va barn ledig å ut å härja osv...för ut vill jag inte på ett tag...Mikael har fått för sig att första gången jag ska ut så ska vi bowla för sist vi gjorde d blev vi båda nåt så kopiöst tankade efter en för fest m massa daiqury frozen å det jag minns va väl mest att jag svor på d förbannade klotet som aldrig ville dit jag tänkt mig... men vi hade verkligen skoj... så vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar