måndag 26 oktober 2009

curling mamma

ja i 8 år har jag fått höra att jag e lite av en curling mamma t vince.. så fort han vart här så har han mer lr mindre fått göra vad han vill "han e ju inte här så ofta" e mitt argument alltid.. men nu e jag nog lite villig å erkänna detta för bara att lämna alvin några min gör mig helt galet nervös.. ska strax åka ner till stationen å skicka den gamla vagnen å mikael å alvin ska vara hemma själva.. det kommer troligen gå kalas bra å det rör sig om kanske en halv timme.. men jag känner mig galet nojjig... mikael e jätte bra med alvin å alvin e super snäll så det e inget fel där men hos mig ligger problemet.. så det e nog bra å börja öva lite på att mikael får ha alvin själv en stund ibland det e nyttigt för oss alla...
får se om lilla syster kanske vill dra till gekås i eftermiddag lr om d blir imorgon... ska köpa färg å papper å lim så jag kan göra fot &hand avtryck i alvins bok å limma in kort som irre hade framkallat å så..undra va man ska köpa till mikael i farsdag present från alvin...sjukt svårt jue...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar