lördag 24 oktober 2009

1månad

Ja idag är Alvin redan en månad. känns helt tokigt vad tiden har gått snabbt...
Vincent har precis kommit hit oxå å sen kikar nattis å stina lisa över.. Efter helgen har vi sagt att här inte ska va så mycket folk det blir för jobbigt. vi är verkligen aldrig ensamma å det märks å det tär på oss å våran relation en hel del vilket inte är okej... ibland behöver man sätta sig själv i första hand istället för alla andra.men både jag å mikael har svårt å säga ifrån..
Vincent ska vara här till tre idag sen ska jag ta mig tid å duscha å kanske till å med sminka mig lite innan vi ska iväg på kalas hos mikaels pappa.. Pust jag gillar inte kalas med massa folk men tur det inte är så ofta nu på hösten.. alla i min familj fyller i början av året å i slutet å sen mikaels familj på sommaren så nu e d inte så mycket kalas på hösten.. d e nog bara alvin å mats som fyller då...


det kommer bli bättre..det ska bli bättre så enkelt är det.. tänker inte ge upp hoppet riktigt än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar