måndag 5 oktober 2009

bortskämd

ja jag känner mig nästan lite bortskämd över hur snäll Alvin är.. han sover å äter å vill ha torr blöja å kärlek sen e han så gott som alltid nöjd... trodde inte man kunde få 2 så snälla barn men turen va vid min sida hehe..iofs e han bara 11dagar så mkt kan ju hända på vägen men hoppas han fortsätter vara så duktig å snäll.. han äter vid 3 på natten sen sover han till 6-8 å vill ha mat sen somnar han gärna om.. men imorse trodde jag han va gnällig men han sov å gnydde så till å från i 2timmar lill killen "pratade i sömnen" hehe... skulle egentligen åkt ner till stan idag å köpt blöjor å silver shampoo men slapp åka ner min syster köper med blöjor på väg hit sen d e nice... alvin e ju så liten så han måste ha prematur blöjorna:=)
Längtar tills på lördag för då ska jag mikael alvin å indra åka ut till veddige till mamma å hamna under nålen igen vi blev lovade att hon skulle tatuera in alvin på mikael å vincent å alvin på mig... frågan e bara vilken stil jag ska ha å exakt vart jag ska sätta dem... vill iaf ha nån snygg skrivstil m lite krumelurer antingen på skuldrorna lr ovanför å under min sol i nacken så får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar