lördag 17 oktober 2009

Lördag

va hemma på dagen sen tog vi en promenad ner till breared å svärmor m fam.. där blev det käk å sen våfflor till efterrätt..synd å klaga för svin gott va det.. Mikael fick åka akut till tandl för hans värk men nu e d iaf bättre... Nu lagar han kött å klyft potatis till oss å Alvin nanar.. efter maten ska jag nog ta å prova alla mina jeans jag har å se om d finns några jag kan ha..betvivlar det men hoppet finns alltid.. börja typ lipa igår när mina nya legg ins gick sönder å bara har mjukis byxor å använda då suck... får bli nya legg ins på måndag...

e sjukt sugen på en brio happy-08 lr 09a egentligen helt onödigt då dem mer lr mindre ser ut som å fyller precis samma funktion som den vagnen vi har men dem e niiiice... måste få mikael att ta ur tummen bara å fixa däcken på våra hjul för däcken har hamnat skevt så d känns som hjulen e skeva å d e dem inte...

Imorgon kommer vincent hit *längtar* han ska egentligen åka hem kl 16 men då ska vi ner till brandstationen på ett studiebesök för mikaels pappa jobbar där så ska bli kul för vince å få kolla lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar