lördag 31 oktober 2009

alvin..

ska va hemma med mikael ensam om en stund.. lr min minsta syster ska vara här med stina oxå medans jag å nattis sticker ner till mc kåken å unnar oss varsin ynka öl å e borta högst 2 timmar.. i sista sekund ryckte jag tag i simon när han va utanför å snodde hans t-shirt å keps så fick jag kvällens outfit=hiphopare... med andra ord ser jag rent för jävlig ut men klär man inte ut sig kostar det dubbelt att gå in å d e d ej värt för en öl å se lite folk... så nu har jag på mig pösiga jeans en ful keps med platt skärm å en t-shirt som mer liknar ett nattlinne med majablad å skit på... fast den e ganska snygg,men inte på mig... men d får d va värt...det e ju iaf bekvämt... jag e faktiskt ganska nervös.. inte för att mikael ska ha alvin utan för att jag ska vara utan han för en gångs skull.... hoppas bara d e roligt folk där nere... det e ju årets enda fest jag verkligen ser fram emot varje år.. men förr brukade d bli en redig fyllla å massa kul nu blir d näst intill nykter å förhoppningsvis lika kul att se folket... mest av allt längtar jag tills jag kommer hem igen å gosar med alvin å att vincent ska komma imorgon bitti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar