lördag 10 oktober 2009

ska försöka

memorera alvins vaken/ät å sov tider lite så man får in ett mönster å ser... idag va han iaf vaken mellan 9.15-11-45 d e så kul när han med lite mer å så för varje dag som går...
Han har en viss tendens att gny å låta å prata på natten å hålla sin mamma vaken hehe... men det får man när man e så liten...
Fick frågan igår om när jag skulle gå ut å festa igen..hmmmz ska jag va helt ärlig så har jag inte ens haft en tanke på det å definitivt inte alls sugen heller... varken jag lr älsklingen festar ju så får väl se va som händer... kanske att vi e barnlediga t nyår å delar en flaska vin lr nåt bara vi två annars vill jag gärna fira nyår med både älskling mina 2 söner så får se som sagt... trivs super bra med att bara vara hemma å mysa med familjen å ta det lugnt....


ingen bebis för syster än väntar ivrigt på att mamma ska ringa å säga att dem tagit vattnet iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar