onsdag 30 september 2009

stan...







igår kväll ville Alvin varken äta lr sova utan skrek i en timme lr nåt å jag blev med ledsen tur mikael va med:P slutade m att vi gav alvin mjölk i flaskan sen somna han på min mage vakna en gång i natt sen vid 7 å sen väckte jag han vid 9.30 sen gjorde vi oss klara å tog bussen t stan skulle inhandla nåt t alvin som blev jeans å två bodysar som mikael fick välja:=) sen is grejjer så jag kan frysa in mjölk,å så blekning sen blev det lunch på stan... min älskling har fått nojja på att baka frallor MUMS

2 kommentarer:

  1. Sicken going ^^
    Jo det gör jag jätte gärna, tänkte komma förbi idag men tiden räckte inte till! ringer nästa gång jag ska till vbg =)
    Hur går det med lillen?

    SvaraRadera
  2. d e bara å ringa..d går bara fint han e super snäll men haft en stund på kväll/natt i 3dagar då varken mat lr sömn e å tänka på:P

    SvaraRadera