söndag 27 september 2009

AJAJ

min bröst gör såååå ont just nu å alvin har ej tålamod att ligga kvar tills mjölken rinner till så fick handpumpa 50ml som han svepte som aldrig förr i flaskan... men nu vet jag ju det om han ej vill ta bröstet att jag behöver pumpa lite så det rinner till innan jag lägger han vid bröstet... imorgon blir dett att åka till apoteket å inhandla miniform å det ska även finnas nåt spray som ska göra att mjölken rinner till lättare hittar jag det så ska jag lätt köpa det....

iiischa har fått nån slags infektion så får äta dubbelkur av dem där röda tabletterna som gör att livmodern ska dra ihop sig ordentligt...

är ganska irriterad över att jag ej hittar reklambladet från babyproffsen när syster ska ner dit imorgon..fanns ju en toppen nappflaska för kr å nappar för 1kr st...typiskt mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar