måndag 14 september 2009

5månader<3

har vi vart tillsammans nu.. å just nu e allt jobbigt för oss båda..mikael har en grej han måste ta sig igenom å jag försöker finnas till hands så mkt det bara går men det tär på oss båda märker jag... å att jag då e höggravid å att vi båda går på helspänn hela tiden gör ju inte saken enklare...
idag har vart världens otursdag så jag vill bara dra täcket över huvudet vill jag lova... morgonen va katastrof men somnade om som tur va..sen passa jag boss medans mikael å morgan va å lunchade..ja d kunde ju vart kalas skojj om d inte var för att boss välte ner hem telen i vattenskålen så nu har vi ingen hem tele å d funkar f*n inte m vilken tele som helst för vi har ip tele å vareviga gång jag pratat m någon i mobilen får jag höra hur dålig teckning jag har JAG BLIR TOKIG SNART..... inget går bra idag å så e d vissa dagar...... bebis kom till oss nu!!!

har iaf fått tvättat alla bebis sakerna hos mikaels mormor nu å packat om d som ska med till bb... å så har vi bytat namn val till bebis jag kunde inte vara mer nöjd än jag e :=)))

2 kommentarer:

  1. Hej. Ja nu e det tungt.. Ska bli skönt att få tillbaka sin vanliga kropp sen, känner mej inte direkt sexig, haha.. Fast jag är ändå väldigt nöjd med viktuppgången, det mesta sitter faktiskt på magen, sen har jag massa vatten oxå. Hur går det för dej? Kram
    Ps va har du för tatueringar?

    SvaraRadera
  2. jag e oxå ganska nöjd m min vikt uppgång +10kg denna gången med sonen gick jag upp 15kg allt som allt... oj jag har 19 st allt från idiot tattoos t mer finare grejjer:P nä sexig d va ett tag sen man kände sig nu känner man ju sig som en flodhäst haha...kram

    SvaraRadera