måndag 21 september 2009

skor..tandl osv

åkte till stan med älsklingen för att spana in höstens alla skit snygga stövlar som verkligen inte passade mina inte alls så svullna vader å fötter..men ville ju så gärna ha stövlar så det fick bli uggs så länge så får jag satsa på ett par vinter stövlar sen...
fick en akut tid till tandis för jag stod inte ut längre men blev plötsligt ganska dålig kände bara hur jag började koka typ som jag skulle börja brinna å såg suddigt osv så det blev ett snabbt besök hos min tandis för att sen bege mig in på netto å skulle köpa dricka till oss som vi ska ha med till förlossningen men blev istället sugen på drick yoggi så det blev 4actimel å väl vid kassan såg jag pepsi som jag inte ens gillar men en sån fick det oxå bli... å nu e man hemma å älskoing å morre e ute med hundarna å jag ska vila lite tänkte jag...
köpte en super fin lära gå stol av min sons faster idag hon ville mest bli av med den å den va som helt ny jue så slog till.... pratade med vince innan han sa att han har inte tid å vänta på sitt syskon mer än t vecko slutet för han e trött på å vänta hela tiden...ojoj om han visste hur trött hans mamma e på att vänta nu:P

2 kommentarer:

  1. Hej. ja det e riktigt störande att ha så ont och så är inget på gång. Men men det kommer väl =) Jag får försöka vara positiv och tänka att det ska vara så här innan.. Kram

    SvaraRadera
  2. ja varje dag e en plåga ju trots jag ej gått över bf..men d positiva e att vi ganska så snart har våra småttingar hos oss...lycka till kram

    SvaraRadera