tisdag 1 juni 2010

Tyskland

i fredags kväll vid 22 tiden bar det av mot puttgarden.. jag mikael å eleonor å henke va det som åkte.. vi hade planerat att åka över helsingborg/helsingör strax efter 00 men efter lite yrande å alldeles för många somvill åka kom vi med en båt 01.10 å framme i puttgarden va vi strax innan 05 så bar det av till nielsens discount å inhandla lite gotta.. där tog det typ 100år för vi va tvungna att gå in 2 ggr så där sprack tids schemat ännu en gång... hemma i vbg va vi lördag vid 13.30 då blev det bara lasta av å slänga sig i sängen ett par timmar.. sen blev det fixa sig å gå till henke å eleonor å sen bar det av till krogen.. men krogen va som vanligt super drygt så vi åkte hem å la oss.. å vid 11.30 på söndagen kom alvin hem <3 va en trevlig resa iaf..men stackars eleonor fick köra hela tiden.. nästa gång om d blir nån mer åker vi iaf tidigt på morgonen isf,...

idag blir det ner till stan å träffa lilla syster å lilla stina...

vill ha den 18e nu

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Ja 2 blev diskade. Visste inte det sen ringde "vi föräldrar" till mig och sa att vi var närmast. Dom som blev diskade hade valt för gamla bilder på sina barn. Dom måste vara tagna 2 månader innan tävlingen.
    Så nu är det folk som skriver till min blogg och verkar vara sura på mig för att Anton gick vidare. Jätte konstigt för det var ju inte jag som valde det.

    Vad kul!! Några tips hmm.. Det var inte svårt alls. Det ar bara att se till att smörja och ha solhatt på sig. :) det kommer gå så bra :)
    Jag tog med mig mat och välling hemifrån.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag ville bara tala om att just nu pågår en tävling hos mig där vinsten är en VALFRI SKÖTVÄSKA från Willvin. Har du inte redan deltagit i min tävling så kika genast in och delta vetja. :) Väskan är verkligen super!


    http://geshiia.blogg.se/2010/june/tavling-i-samarbete-med-willvindesignse.html

    SvaraRadera