onsdag 9 juni 2010

det mesta fixat..

Ja ialla fall till mig...

klänning
skor
smink
tiara
smycken
underkläder
mm

men det återstår hela tiden saker som måste fixas..framför allt såna tråkiga saker som försäkringskassan ringa skatteverket skicka inhindersprövningen till hon sm skall viga oss..

men sen roligt oxå som planera tårtan mm

17dagar kvar sen e jag fru sjunnesson d e helt galet.. å nervös e jag allt ska ni veta,,
idag va jag så slut att jag somna på soffan bara jag lutade mig tillbaks å stress+nervositets nerverna har vart framme en del idag...

4 kommentarer:

  1. Hej :)
    jag frågade på BVC om det var dåligt att ge mjölk och så till barn. Då sa dom att man ska vara försiktig med det pga. att dom blir mätta och det är precis det jag vill att han ska bli. Men jag har inte i mycket grädde. Jag ska nu börja ge honom gröt innan han ska sova.
    Kram

    SvaraRadera
  2. tråkigt att ni inte har lika fin väder som här!
    Men vad kul att ni ska gifta er.När är dagen bröllopet blir?
    Längtar tills min stora dag kommer! :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    såg din kommentar hos cecilia om grädden.
    Det var jag som tipsade då jag fått de tipset av min bvc.
    Min son åt 7 ggr/natt förut och dom ska inte behöva äta så mycket och då krävs extra fett t.ex grädde. och det funkade. Men är du orolig kan du testa rapsolja. Det är också fett.

    Min son har en klick grädde i all mat och han är fullt frisk :)

    SvaraRadera
  4. åh, det är ju inte långt kvar!! :) Lycka till och jag ska hålla tummarna på att det ska bli sol för er :)Kramar från oss

    SvaraRadera