tisdag 15 juni 2010

helvetesdagen som sluta toppen..

ja som jag skrev i förra inlägget så skulle jag ner å prova klännng igår..sagt å gjort å den passade jätte bra..så mejlar han som har den två färgade..ja då hade han ej den storleken helt plötsligt å den han hade ute på auktion kunde han ju ej skicka men erbjöd sig en annan.. å han krångla som fan å jag blev sååååå ledsen... å sen går jag in å kollar alla hans auktioner å då e d samma person som leder 6av 8 å kollade upp detta ännu mer å fattade ganska snabbt att han använder sig avdet andra kontot för att hetsa upp priserna på sina auktioner..så jag mejlade han å konfronterade det..ja då spärrar den jävla idioten mig å jag såg min dröm om en riktig klänning försvinna... mejlade massor på blocket men va dem inte insydda så va dem för små lr för dyra mm mm men till sist skicka syster en länk å jag smälte totalt..hade sett den innan å föll direkt men priset tillät inte.. men jag ringde upp den som hade den å guuud vilken underbar människa..hon hade precis kommit innanför dörren efter en resa men hon tog sig tid att mäta den å måtten passa (möjligen för lång) å jag berättade hur d låg till å det va absolut inga bekymmer för henne att gå ner lite i pris osv.. å skulle skicka den som idag... tänk det finns folk med hjärta som hellre hjälper till än bara ser pengarna i det hela... å jag blev helt otroligt glaaaaad... så ska nog fasiken skicka ett tack kort till denna underbara kvinna...klänningen e helt ny hennes dotter skulle haft den men glömde prova med skor till så klänningen var för kort... ja vad vore allt utan motgångarna... det e så sjukt jobbigt när saker krånglar som fan när d e så kort varsel ju men sen när det löser sig blir man så otroligt glad...
idag blir det ner å prova skor..

å idag slutar min stora son 2an omg vart tog tiden vägen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar