fredag 18 juni 2010

jaha

här skriver man ett långt inlägg så tro fan d ska va nåt krångel med sidan å allt försvinner...borde komma ihåg detta fenom lite oftare å kopiera inlägget innan man klickar på publicera...
i alla fall..nu e d bara 8 dagar kvar å jag e fan as nervös..inte för att jag borde det men e ju inte precis den som gillar att vara i centrum å alla ögon på mig osv..men för en gångs skull ser jag fram emot det lite speciellt när min klänning e sååååå sjukt jävla vacker... å kör hård diet ända fram till dagen D så den sitter så sjukt perfekt dessutom... handpenningen på turkiet resan e nu betald så ett steg närmre..
har beställt varsitt smycke till mig +vittnena nattis å emma från www.juveliasmycken.se så söta dem e å dessutom inga skampriser.. å det e en super go å söt tjej som sitter å pillar ihop dessa smycken på egenhand å tar ju knappt betalt för dem.. kommer garanterat handla där fler gånger... emma å nattis får likadana å jag ett annat... ska ju ha alla smycken i silver (tycker jag passar bäst i det) så har köpt halsband+örhängen med hjärtan å strass super söööta... nähä om man skall göra sig klar för att bege sig ner till staden å hämta ringarna köpa skor å kolla en grejj till den blivande mannen... tänkte kanske överraska han ikväll lite:=))

förra inlägget va dessutom mitt 600e för er som bryr er hihhi
Over and out//den blivande Hanna Sjunnesson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar