söndag 7 februari 2010

värdelöst..

Vi vann ju 1o lotter då vi vann färgfemman så skulle spela dessa 10+2vi hade innan.. å va tror ni vi vann?? exakt ingenting.. dva fasiken kasst,,,
tatuerade mig igår gjorde konturerna på vingarna på fenix fågeln som sitter på mitt lår..
sen va vi bara hemma..
Idag va det mikaels tur att hamna under nålen men hade mådde så dåligt så det blev bara konturer där med... sen gick hela familjen jag mikael alvin och vincent upp till jörgen å spike å hälsa på å grejja lite med internet å skit.. syrran kom hit för å hjälpa oss m bingolottot å även brady för det blev ganska stressigt å dutta alla lotter med alvin i knät osv..
Imorgon är det tandl å föräldrargruppen men skall avboka båda sakerna.. har ingen barnvakt när jag ska t tandis å alvin e för snorig för att jag ska ta m han till föräldrargruppen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar