måndag 15 februari 2010

Mammas kille

Har idag vänt sig från rygg till mage hela 2gånger.. stoltheten riktigt lyste över mig på föräldrargruppen där han visade sina talanger..

Igår skulle jag tränat men vi valde en lång promenad istället.. så begav oss först hem till svärfar på lite fika å alvin fick prov kört sin gå stol dem fixat till han å i den tog han sig till å med framåt..(hoppas mats lämnar den snart) å istället för att gå hem därifrån gick vi hem till svärmor å hälsa på lite å så..sen gick vi hem å spela bingolotto:=)

Har idag lyckats få mamma att gå med på en tatuering hon ej velat göra innan för nu blir den som ett minne av daniel å det köpte hon..(det e oxå sanningen)
Har även fått pappa att fixa en heders grej..

alla minnen du gav mig daniel dem skall jag plocka fram med jämna mellanrum så länge mitt minne funkar som det ska... kommer aldrig glömma dig älskade vän...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar