lördag 27 februari 2010

TOOORKA

Ja jag har världens bloggtorka å tycker min blogg e så sjukt tråkig å absolut ingen verkar ha lust å hjälpa mig med den heller...





Mår inget vidare förtillfället hela veckan har vart ett jävla helvete..



Måndag Alvin fick magsjuka



Tisdag : började jag må illa på kvällen å kräktes 2ggr ett par timmar senare får Mikael världens magsjuka..



Onsdag: mådde så jävla kasst kändes typ som jag blivit överkörd eller nåt i den stilen.. men upp gick jag gjorde mig iordning så gott det gick, lämnade Alvin hos Mikaels mormor för att bege mig till älskade Daniels helt otroligt fina men så fruktansvärt tunga minneshögtid/begravning.. mamma var med mig å tack för det för jag trodde inte jag skulle klara av det.. massa fina låtar som han älskade 2fina dikter å så fick vi alla sjunga slumra in.. massa tårar vill jag lova... citerar en annan :det känns jävligt tungt å ta farväl när man vet att det är för sista gången..

Under minneshögtiden fick jag dessutom världens feber.. Fick bytat några fina ord med daniels tjej jessica oxå..

Sen hämta alvin å höll på å svimma hos mikaels mormor va totalt utmattad.. tur va hade mikael slutat kräkas när vi kom hem menhan va ju oxå helt slut så alvins dunder snälla farmor tog alvin över natten trots dem skulle upp å jobba tidigt.. men alvin hade vart snäll sov 22-06 d gör han aldrig hemma... Själv somna jag 19 å gick upp 7.30 för att alvin skulle komma hem då...



Torsdag minns jag inte ens va jag gjorde förutom vann en bingo jackpott inte stor men ändå



Fredag slööö å va en snabbis på stan med emma å nattis å stina å alvin såklart blev typ en fika å blev geeeenom våt om fötterna innan vi ens kom till stan så emma fick ta med nya sockar å jag fick gå till mikaels jobb å ta 2 plastpåsar hahah,..

Mikael fick idag veta att från 1/4 e han anställd.. till å börja med 3mån men förhoppningsvis längre:=))))



idag slööööat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar