tisdag 23 februari 2010

Helvetes dag&natt..

Jag å alvin åkte ner till stan igår för å träffa emma.. hon skulel hjälpa mig köpa smink å kläder till begravningen för presentkorten jag fått.. när vi sitter å fikar å alvin vaknar så kräks han lite å min första tanke va att han åt ju mer än vanligt innan vi åkte ner till stan.. sen när vi ska ut å röka va han hur glad som helst men på en sek kom ett gallskrik å jag tar upp han ja då spyr han igen...

Sen när vi kom hem började helvetet han kräks stora fontäner stackarn. så kunde bara ge han 2tsk mat var 5e min när han va vaken jue..så har vart mkt skrik å lite sömn i natt så på morgonen när Alvin somnat igen gick både mikael å jag å la oss men när alvin vakna kunde jag knappt resa mig å behövde sova mer så mikael fick ta han..

nu har han börjat få äta 90ml (han brukar få 150) å han e väldigt trött men inte kräkts nåt alls idag å så hoppas jag det förblir.. vet inte va jag tar mig till om jag åker på det å inte kan gå på begravningen imorgon..men testar iaf den omtalade vitpepparkorns kuren så får vi se om jag klarar mig..

2 kommentarer:

  1. Usch det är inget roligt med magsjuka =( Hoppas du slipper den nu bara =) Leo hade det förra veckan och spydde hela natten så man var som en trasa dagen efter =( men det är värre med de små =(

    SvaraRadera
  2. Ja helt rätt, fulsnygga. Men kommer inte köpa dom. Gillade mest bara detaljerna, och då kommer jag alltså inte använda dom. Grattis i efterskott. Kul med ny tatuering, jag är också så sugen på en till. Hur många har du?
    Ha en bra dag, Kram

    ps. var gärna med i min tävling!!

    SvaraRadera