onsdag 10 juni 2009

vart e sommaren????

kan man ju undra regn regn å åter regn jue... gick upp en timme innan kl ringde kunde inte sova mer trots ja va trött.. på med kaffet ut med hunden så kom syster förbi en snabbis senva det tele som va viktigt sen tog jag buss till stan va tvungen å byta en bh å till apoteket kollade lite på va man kan köpa t hjärtat när han fyller år det e sjukt svårt å komma på nåt...när jag kom hem hade hjärtat vikt tvätt mm. han tog med spike å gick hem till sig å kollade sin post osv sen blev d krubb så kom hans syster å fidde över då skulle mikael å fidde åka bräda dem åkte lite här ute sen åkte vi ner till hamnen en stund sen var det dags för greys anatomy å jag decka en stund men såg allt slutet osv blev lagom stört över hur det slutade.. å nu e d strax dax att sova..imorgon ska vi till mvc å få höra hjärtljuden å börja mäta sf mått:=))) sen ska jag med till min kusin som tar studenten fy för å träffa släkt tur det inte e så ofta:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar