torsdag 18 juni 2009

midsommar imorgon

å jag har bara lust å dra täcket över huvudet.. mår skit e ledsen å vill fan inte va m om d här..jag får skit för saker jag inte har gjort jag e ovälkommen å känner mig som ett jävla bihang men du behöver ej va orolig för jag tycker inte om dig heller så fine håll dig borta..

hade uvi så nu blir d 10dagars penicillin kur...

idag har jag fixat massa ärenden i stan,fikat med syster haft min andra syster på besök vart ett ärende med hjärtat å svärmor,hämtat skötbordet+framsidan t sängen så satte hjärtat ihop å jag pysslade med tillbehören..provbäddade sängen utan madrass iofs för den har jag ej köpt än så satte jag upp en mobil ovanför skötbord osv super nice blir d....

99dagar kvar t bebis nu å på måndag vet jag:=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar