söndag 7 juni 2009

trevligt..

blev det igår på hjärtats farmors kalas...vi skulle cyklat dit men den cyklen vi skulle låna funkade ju fan inte å pumpa på statoil så d va bara å traska på så vi hann dit i tid.. först va d fördrink å fina smörgåsar å sen va d mat å tårta å till sist blev d en heeeel del dricka för dem andra själv va d sprite kaffe å cola för min del.. jag å hjärtat hade planerat en mys kväll när vi kom hem men han blev lite väl överförfriskad å vi va inte hemma förrän två. jag va ganska trött å grinig å han mådde väl inte bäst heller så vi la oss direkt.. å ställde kl som vanligt på strax efter 10 idag å tänkte om i fall att vince skulle komma idag oxå så ringer ju hans farmor före men 10.15 precis innan min kl skulle ringa banka d på dörren då skulle vince å hans pappa va fyndiga å väcka mig utan att ringa först:P nu e vince å mikael helt inne i tv spelet har försökt få dem göra nåt annat en bra stund nu men icke sa nicke..men vince hade väl tänkt åka lite skateboard men d tvivlar jag på att det kommer bli... sen e det ju bal idag oxå men e måttligt sugen på att gå någonstans idag föredrar nog ett bad å kanske lite film sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar