fredag 3 april 2009

vart tog solen vägen

ja d kan man ju fråga sig..men enl lilla syster ska den dyka upp i em så d kan man ju hoppas på... vill få lite färg å va ute m spike hela dagarna jue... igår va jag pippi å offe ute en stund på uteserveringarna.. vi tänkte sovit nere i mammas lya men konstaterade min säng e större å skönare jag ville åka taxi men pippi ville gå m andra ord blev det taxi hahah... å när jag precis hade somnat super skönt väckte pippi mig å va tvungen gå hem för han kunde ej sova utan sin medicin... usch d märks snabbt hur van man blir av att sova jämte nån när personen i fråga helt plötsligt inte e där jue... nu ska jag nog öka mig till tv å se hem till gården å sen ska jag ringa pappa å hoppas jag får åka m han å träffa syster sen...

pratade med mamma igår när hon hade kommit fram å fan va jobbigt allt e alltså... kan hon inte förstå att hon behöver sätta sig själv i första hand å sen kanske sin familj ist för dem förbannade j'vla idioterna som bara utnyttjar å förstör folk.... jag blir snart galen på det här...

2 kommentarer:

  1. hm... hur ligger det till med dej o pippi?? *S* din mamma förstår snart, bara hon får lite andrum! kramen

    SvaraRadera
  2. vi e bara vänner å d funkar fint just nu iaf.. ja vi har bestämt att låta henne landa å inte ringa varje dag osv... jag saknar dig.. jag å pippi ska nog va hemma hos mig ikv vi kanske kan kika vöer om vi får kram

    SvaraRadera