fredag 3 april 2009

i brist på annat

Prenumererar du på någon tidning, iså fall vilken? nope men bestält vi föräldrar
Hur många syskon har du? 2 små systrar
Hatar du någon? nja
Har du husdjur? spike just nu (hund)
Vilken skostorlek har du? 36-37
Vad skrattade du åt senast? måste nog vart pippi
Sover du naken? sometimes
Vilken blomma är finast? tulpaner
Äter du någon medecin? järntabletter å folsyra
Vilket program på tv följer du? andra avenyn
Är du nöjd med ditt utseende? Jao men just nu känner jag mig tjock å vill ha den riktiga bebis magen
Fiser du så andra hör? helst inte
Tror du på tomten? gör inte alla det??
Mc Donalds, Max eller Burger king? inget av d
Bästa låten någonsin? Jolene med Dolly Parton!! men nu lyssnar jag mest på johnossi-18karat gold
Är du rik? inte på pengar men på erfarenheter
Vitt eller Svart? båda
Vad får dig på dåligt humör? sura människor
Är du svartsjuk? ibland
Vilken kändis skulle du vilja vara för en dag? samantha fox hahahahahhh
Vad ångrar du mest i ditt liv? att jag strulade t d ist för å fixa utb å jobb
Tycker du livsmedelbutiker ska sälja alkohol? why not
Kungahuset, slopa eller ha kvar? bryr mig inte
Gör du ofta saker du ångrar? Nej ångrar ej nåt lär av misstagen ist
Vart går nästa semester? förlossningen skulle jag tro
Tycker du Sverige ska ge skåne till Danmark? JA
Rött eller vitt vin? inget av d
Saknar du någon? ja
Vem? finns flera
Vem brukar du prata länge i telefon med? messar mest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar