onsdag 22 april 2009

längtar

t på fredag då ska det ske en drastisk förändring mer säger jag inte:=))

igår va jag å grejja lite i mammas lägenhet fy fan va jobbigt men tur gudmor ska hjälpa t å att vi fixat flytt hjälp å magasinering osv men hon har liksom 1miljon små prydnadssaker över allt...

idag fyllde syster myndig å fick allt langa cigg till mig:=) sen fick jag ett besked om mamma alltså jag blir galen på vården fattar dem inte att hon behöver hjälp????

kollade precis på karins bilder å d e ingen dålig mage hon har nu men så bläddra jag ner lite å kolla å hennes mag bilder runt v25-27 känns ungefär som min mage e nu å då e jag i v18 daaaaaaamn.... nu ska jag strax se repris på andra avenyn för igår va jag å hjärtat på bio så missade ju det då.. men män som hatar kvinnor va fan riktigt bra trots lite ont i rygg å super kissinödig efter suttit i 2½ timme heheh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar