söndag 19 april 2009

en sån där lista

Den lille liste

10 saker du har gjort idag.

1. vaknat
2. vart ute med spike
3. bryggt kaffe
4. skrubbat spisen
5. förberett disken
6. tjuvrökt vid datorn
7. druckit kaffe
8. klätt på mig
9. ätit järntablett å folsyra
10.suttit vid datorn

9 första.

1. Första bästa kompisen - Jennie Högman
2. Första bil - ingen
3. Första kärlek - vet ej
4. Första husdjur - en beder collie ulvar
5. Första semester - Spanien-benidorm dagen efter min 11års dag
6. Första jobb - ringhals
7. Första köpta skiva - cd Mega dance
8. Första piercing - riktig piercing va navlen men öronen tog jag när jag va 4a
9. Första konsert - Roxette-89 å glömmer d aldrig

8 senaste.

1. Senaste alkoholdrycken - Öl typ i januari
2. Senaste bilfärd - Halmstad t&r
3. Senaste filmen du såg - patrik 1.5
4. Sista ringda telefonsamtal - morgan
5. Senaste bubbelbadet - minns jag ej
6. Senaste spelade CD-skiva - lyssnar aldrig på skivor så minns ej
7. Senaste gången du grät -påskafton
8. Senaste måltiden - grillat kött å pommes

7 saker du har på dig

tofflor,sockar,mamma jeans,tröja,bh,trosor

6 har du någonsin.

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? nä
2. Blivit arresterad? Ja men bara 2 h
3. Blivit kär vid första ögonkastet? mjo
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Japp
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? nä
6. Busringt till någon? Ojoj jag va en riktigt busringare förr i tiden

5 favoritsaker (ingen rangordning).

mobil,dator,sängen,kaffebryggaren,badkaret

4 personer du känner att du kan berätta allt för.

jennie,mamma,gudmor,mig själv

3 val.

Blått eller rött? blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

2 saker att göra innan du dör.

1.föda bebis i september
2.resa

1 sak du ångrar

Att jag inte tog tag i mina betyg å började gymnasiet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar