söndag 19 juli 2009

wheels&wings

har vart lugn å härlig..trodde jag ju inte det skulle bli men så blev det..
på fredagen började vi dagen hos oss sen gick vi över till morgan ,jag hjärtat å min syster satt där ett tag sen bar det iväg till äckre gården å syster svärfar å jörgen å där bjöds det på sjukt mkt skratt:=) morgan va ändå bäst.. "alltså kan ni låta mig skratta klart innan ni säger nåt mer kul"å när vi skulle cykla till stan va finast morgan har glömt låsa upp cyklen å drar t den som fan så hela ventilen blev knas å d bara pös ut luft hahah... jag å hjärtat gick en sväng på stan träffa sandra oxå sen mötte vi upp emma å simon så satt vi mest å kolla på folk (lite jobbigt å gå mkt nu får en del sd då) sen vid 1 tiden cykla vi hem hjärtat va lagom go å trött:=)

Lördagen: va vi galet sega mest hela dagen å bara slöade tills det var dax att göra sig iordning å gå över till dammis.. det var jag syster,emma,dammis,telma å älsklingen alla drog i förväg men jag syster dammis å mikael satt kvar ett tag till..dammis blev i bra form:=) sen cykla vi ner till stan en stund gick från torget till hamnkiosken å upp till muren å där stannade vi å kolla folk dammis mm drog hem före oss så jag å hjärtat satt å samla kraft till att cykla hem..älsklingen undrade vart fan ros försäljarna var för han ville verkligen köpa en ros till mig vilket han fick gjort oxå en röd ros med massa glitter *KÄRLEK* sen cykla vi hem å la oss...

idag har vi haft vince här å tagit det lugnt.. sen skulle vi cykla till willys å köpa den hårfärg jag ville bättre på med som så klart var helt slut fanns inte en ända röd ur nåt sortiment typiskt asså får kolla imorrn i stan... sen trampa vi ner till svärmor på kvällsmat å planerade mikaels å tess födelsedagar osv... nu e d ut med spike för att sen sova...


morre öser på till årets solbränna hahahhaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar