tisdag 21 juli 2009

fått för mig

att jag vill köpa några nice sandaler så gick in å kolla på nätet om nåt utav dem paren jag skulle kunna tänka mig fanns i butik i vbg...ja gissa en gång ALLA VA SLUT!!!!!! fan oxå...får trampa ner å spana ist... imorgon fyller älsklingen år så har planerat frukost på sängen å så t han... sen kommer vince hit m å på kvällen ska vi ner till svärmor... mkt dessa dagar..imorgon födelsedag på tors ska älskling iväg med sin pappa fre till min syster å grilla osv å på lör fyller hjärtats syster 4år så då ska vi på kalas då med....
idag va d upp tidigt iväg å storhandla sen hem å packa upp snabbt för att sen cykla ner på möte å sen köpte vi en skur borste för golvet här e så slitet så d funkar ej å bara moppa k'nns d som så mikael dammsuga,skrubba å moppa golvet å satte upp sovrums dörren å cyklade ner till sin lya å hämta lampor t sängen stekpanna mm jag röjde ur 6sopsäckar med kläder skor å jackor att slänga å syster gjorde tårta osv så nu e här fint bara förrådet å städgarderoben kvar att göra framöver jue...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar