onsdag 1 juli 2009

denna dag

tandl gick åt h*lvete rent ut sagt blev helt knäckt å bara lipa å bad henne ge f*n i mig osv:( sen var det dax att traska å köpa märtas dop present å älsklingens present han fyller inte riktigt än men fick d redan idag å på måndag kommer en likadan sak t mig har iofs härmat en annan m ideen men tyckte d va nice å så e d bara...d e varsitt pansar armband med hans namn på mitt å tvärtom:=) sen har jag softat m stekar annie å så kom emma sen m så grilla vi korv hos morgan oxå... å så trapphäng såklart... e så sjukt trött att jag inte ens orkar duscha nu utan får ta d när jag vaknar... ska t mvc imorgon mäta å lyssna MYYYYYS sen ska vi åka ut till simpan å grilla å dem ska dricka öl å så blir d bada å mys ska sova över där ute å så m:=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar