tisdag 13 april 2010

Tisdag...

Alvin böka runt en del i natt som vanligt men börjar bli van nu.. vi gick upp 7.30 så han fick gröt före han somna idag gick kanoners både med gröten å somna själv..20min tog det denna gången..
Sen yra vi runt ute i solen lite å han somna i vagnen. när han vak na gick vi in å skulle fixa lite middag till alvin ..grönsaker m fisk lr nåt va d.. Han gillade det inte men tragglade med det en stund å försökte iaf. Å istället för att sova inne gick vi till mikaels mormor å drack kaffe å busa lite. På vägen från affären mötte jag anna med elise å elton så det blidde kaffe där. Lagom roligt att alvin kräktes ca 711ggr på deras matta i hallen bara... trodde först magsjuka men sen såg jag att det va slem han kräktes. så det blev byta kläder å ner med lillfisen i vagnen han tvär decka direkt å vakna inte ens när jag tog av han jackan å bar in han till sängen (brukar aldrig göra så men va svin trött själv å passa på å vila) han hann knappt slå upp ögonen innan han kräktes en del slem igen stackarn.. men sen har inte kräkts mer.. men kvällsgröten gick inte ner så jätte bra idag.. å egentligen ska han inte sova riktigt än men han e kanon trött så nu e d sängen... 5min har gått så går ut å röker å ser hur d gått när man kommer in igen...



Att det skulle behöva gå såhär långt trodde jag aldrig.. INGEN förstår varför du ens hoppas längre å ser du inte hur du blir behandlad?? vi alla andra i din närhet gör det men inte du...det e så ledsamt att se det som händer...

UPPDATERING... inte ens 1min hann gå efter mikael vart inne hos alvin innan han somnat så ca 6min tog det idag....stooolt mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar