onsdag 28 april 2010

bloggpaus

ja det kan man ju lugnt säga. Känner inte att jag har nåt som helst intressant att blogga om...

står i valet å kvalet.. jag å mikael hade tänkt åka varberg-grenå den 8maj då dem har jubileum å resan t/r kostar 29.60.. men så har en kompis vunnit en kryssning för mig och henne på birka paradise '(sthlm-åland) samma dag... det finns för å nackdelar med båda resor..men att ta sig till sthlm å tbx kostar en del å va rätt krångligt med å få tider att passa ihop.. å ekonomin är ju inte på topp.. iofs ingår mat + öl/vin till maten mm.. riktigt nice.. men som sagt resan upp å hem e rätt krånglig.. vi behöver skjuts till borås å hem för tåg matchade ej med swebussexpress å sen buss dit 6h.. danmark e inte det minsta krångligt gångavstånd till båten,billigt å det e jag å mikael som åker barnlediga isf... åker jag ej sthlm kommer jag kanske ångra mig men såg i ullaredsbloggen att dem bjuder på kryssningen mellan 1juni-6juli (sön-tors) å då kanske man kunde åkt istället å hunnit spara lite å få ihop det utan att ekonomin går ännu mer åt helvete... suck kunde d inte vart olika dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar