torsdag 11 mars 2010

Tröttheten talar..

Från att ha sovit till 8-10 på morgonen har en viss liten Alvin fått en riktigt dålig (o)vana att vakna kl 5 på morgonen och är då totalt omöjlig att somna om.. Han ligger å gör tjut å busar i sin säng så jag får gå upp med han..Det spelar liksom ingen roll att jag väcker han på kvällen å busar gärnet i 1-3 timmar, ger han större kvällsmål osv han vaknar i vilket fall.. Hoppas han somnar snart igen så jag får lite mer sömn. Kommer ju bli ett vandrande vrak snart annars..
Alvin ligger ner å dansar det ser så otroligt roligt ut att jag måste försöka filma och lägga upp här. Och igår försökte han hasa sig ur sitt babygym å han kom en liten bit (kanten va ivägen)..

har glömt att skriva hans mått osv när han va på bvc sist ju..

5mån+1v 7935g +850g
65cm +1.5

kommer troligen inte få nåt 6mån mått för han hade tid 24e mars men fick ändra den pga min operation den 23e och nästa tid dem hade för läkarbesök va 16e april.. men hon skulle höra av sig vid återbud..

Idag ska jag och Alvin shoppa det sista på kappahl. Har 30% på allt idag så han ska få en vår jacka å lite annat.
Ang. lägenheten verkar det väl inte jätte ljust, 1 har vart å kollat på den å fler blir det nog så får väl vänta å se vem hyresvärden vill ha in där. Får vi inte den får vi jaga vidare bara. men det e svårt. ´vissa hittar lägenheter medans det e totalt stopp för andra. Har ju sökt en hel del nu i ett år. Vi bor verkligen för trångt. spelar ingen roll om det e städat å så så ser det rörigt ut. Har ju ändå rensat ur hur mkt som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar