fredag 12 mars 2010

tji fick jag..

Alvin vakna vid 22 tiden på kvällen igår. jag tyckte det va super bra för då hoppades jag självklart på att han skulle sova längre eftersom han somna vid 00 tiden.. Men tji fick jag, han vakna vid 3.30 å fick mat sen vakna han 5.50 å ville upp.. Han borde lära sig hur underbart det är att sova ut.. Ja det kommer väl när han blir tonåring:=) Ja så är det att vara småbarnsförälder hehe.
Var nere på stan igår å handlade upp presentkorten alvin fick lite nytt å så ävenjag. haha snacka om att det stod still i hjärnkontoret hade 700kr kvar efter alvins köp å 30% på 700 e ju 210- men så räknar man inte uppåt å det e ganska solklart att 1000kr -30% är 700 kr men varken jag lr han i kassan tänkte på d haha...fick ju en tröja extra så klagar inte. och eftersom jag handla så mkt fick jag en goodiebag men såååå tråkig den va en ELLE tidning, 2 kellogs bars, prov på sköljmedel, prov på foundation...
idag blir d nog en hemma dag å gymmet

2 kommentarer:

  1. Lust att köpa Albins vagn billigt? ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis - tror att du blir rätt glad om du tar en kik inne hos mig :-)

    SvaraRadera