fredag 1 maj 2009

valborg

satt med syster å mikael å spike å solade oss så gott som hela dagen sen gick vi bort å köpte en engångsgrill korv å bröd å grillade det.. torbjörn kom en sväng å joinade oss oxå.. väntade på min andra syster som kom vid 16.30 vi gick bort till mig å mikael tog med sig spike ner till systemet. duscha å byta kläder sen skulle vi till mikaels mamma å äta grillat..blev en ganska bra promenad men god mat å trevligt va det.. sen traska jag å mikael ner mot stan,mötte en vän till mikael på vägen oxå. krogen va ingen ide att ens tänka på det var knökat med folk å jag fick typ panik på tanken att trängas där inne..kollade runt på stan en liten stund men fick vila mig en del för fy va ont jag fick i magen,märks att jag inte e van vid dessa lång turer.. kom hem vid 1 å somnade hur gott som helst..

nu sitter jag å syster här å dricker kaffe,mikael ligger i sängen å slappar.. funderar på att göra mig iordning lite snart för kl14 ska vi va hos torbjörn å grilla å götta oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar