söndag 24 maj 2009

lugn å underbar helg...

i fredags köpte jag en flaska alkoholfritt vin å hjärtat lite öl så skulle vi ner på jippodagen men planerna ändrades å kl 22 gick vi å la oss å kolla på tv skit trötta... å igår kom vince redan för han ville åka bräda å lira ps2.. passade på å grilla lite korv med lilla syster oxå..sen när vincent hade åkt hem skulle det bakas bullar å jag va kass på d kan knappt sätta ner händerna i degen så lilla syster tog hand om det istället.. sen bar det av ner till svärmor hjärtat åkte bräda å jag cykla.. där bjöds det på grillat å bak potatis å glass å jordgubbar MUMMA drack även mitt alkoholfria vin å d va helt toppen gott trots jag ej gillar vin.... nu e vincent här idag med å grabbarna lirar ps2 nu på förmiddagen för att sen ge sig ut å åka skateboard å jag lär ladda med kaffe å sitta på gräset med spike å kolla när dem ska åka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar