torsdag 26 februari 2009

Vagn mm

(tror d e en exakt likadan jag köpte)


Va å kolla på vagnen idag å köpte den direkt fick även åkpåse babysitter å badbalja på köpet det tackar vi för:=) ska hämta den imorgon för lindas bil va för liten... sen drog jag syster å linda till gekås å jag blev helt såld där inne... blev täcken lakan kuddar påslakan set t både vagn å spjälsäng snutte filt gosedjur bode sparkbyxor å mössa kunde ju liksom inte låta bli för fem öre:P å får passa på medans ekonomin e ok iaf... köpte även en sparbössa så jag kan sluta nalla ur min heheh.... Jo jag vet d e lite tidigt å inhandla osv men d e upp t var å en d oxå å hade inte läkaren sagt allt d hon sa igår så hade jag allt fått vänta..


är galet trött på alla jävla negativa människor som tror dem vet så jävla mkt om just mig.. jag vet när jag blev gravid, jag vet vem som e pappan, jag vet vilken vecka, jag vet risker, jag vet när jag själv vill berätta det finns liksom ingen spec dag i graviditeten man berättar d e individuellt å upp till var å en... precis som min graviditet är inte lik någon annans... e d nåt jag har stenkoll på e det min egna graviditet så enkelt e d med den saken... så nu kan alla negativa hålla sina åsikter för sig själva!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar