lördag 28 februari 2009

Lördag

Hela dagen lång... syster dundrade in å väckte mig imorse när jag väl skulle ha sov morgon men efter hon fixat kaffe å dessutom hade en kanel längd med sig hasa jag mig ur sängen:P sen slöa vi lite så kom hon på den briljanta ide´n att dra ner t stan å äta å visst gjorde vi d så hade jag sett ett par mamma byxor på rea på H&M men såklart va all rea slut :@ när vi kom hem la jag mig på sängen å tok somna så syster va snäll å tog ut spike å nu ska jag strax bada ska ut med syster pernill a å jessica ikväll... Fick ett par grå mamma jeans av pernilla idag hopppppppppas dem passar annars fryser jag snart ihjäl i legg ins alltid jue...

2 kommentarer:

  1. Grattis till graviditeten!
    Hur mår du?
    // Cecilia

    SvaraRadera
  2. tackar jodå trött som aldrig förr å rätt illamående en stund på kvällen annars e d bara kalas... sj då???

    SvaraRadera