tisdag 13 juli 2010

så kass jag e på att blogga

men känner aldrig att jag har nåt å skriva om eller att jag har ro att skriva..
det är sååå skönt att vara tillbaks hemma efter 12 dagar på vift.. vi har ju vart hos mikaels mormor å passat huset (kom iofs hem i onsdags) på torsdagen tog vi en promenad ner till stan/ströget å käka lite å så. i fredags va vi bara hemma om jag inte minns fel.. å på lördagen blev det stranden för mig å alvin å morganföljde med.. mikael jobbade ju, men kom efter jobbet men dp va vi så varma så vi orkade ej stanna där mer utan cykla upp till stan å tog en kall öl på vägen hem. på kvällen var vi ute.. söndags va vi hos mikaels mormor å fika lite för hon fyllde år å så... å igår tog både jag å alvin vårt första dopp i havet.. han gillade inte det så jätte mkt men det gjorde jag:=) å sen på kvällen cykla jag alvin å mikael ner till emma å vidare till apelviken för ett kvällsdopp d va helt underbart i värmen...
idag åskar det å regnar det JÄTTE mycket.. gött men drygt att jag måste ge mig ut sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar